Handle hos oss

Når du handler i vår nettbutikk, vil du få en mail med bekreftelse på ordren din umiddelbart. Vi etterstreber å sende varene raskt; 1-3 dager etter bestilling.

Hvis du har problemer med å bruke nettbutikken, send epost til: ingrid@canelana.no – eller ring: 90 75 46 58 (Ingrid Tandberg).

Hvis du har spørsmål; ring oss på telefon 90 75 46 58, send melding på facebook-siden vår, eller epost til ingrid@canelana.no

Frakt

Frakt for bestillinger i nettbutikken:

Varene blir levert gjennom Posten Norge AS som registrert pakke. Sendinger i Norge koster kr 149,- uansett størrelse og vekt på pakken.

Estimert leveringstid er 2-3 dager.

For norske kunder:
– fri frakt for ordrer over 2.000,-
– for ordrer under kr 2.000,- er fraktpris fast 149,-

For kunder fra utlandet inkludert Svalbard:
– fri frakt for ordrer over 4.000,-
– for ordrer under kr 4.000,- er fraktprisen fast uansett vekt og destinasjon; NOK 370,-

Ordrehåndtering

Canelana AS kan til enhver tid kansellere enhver ordre i sin helhet uten forbehold, ved feil i nettbutikken. Dette være seg pris, størrelser, modeller eller lignende.

Retur/bytte

Passet ikke størrelsen, eller svarte ikke produktet til forventningene dine? Du har to ukers returrett på varer du kjøper fra oss. Varene må være ubrukt med merkelappene på. Eventuelle hundehår på dekken må være fjernet. Returporto betales av kunden. Frakt/porto for ny vare som du vil bytte til, betaler vi. Bestiller du returlapp på nett er det billigere enn å kjøpe på Posten, og med SMS-varsling (tlf. 90754658), går det kortere tid til vi mottar returen. Dette er adressen for bestilling adresselapp på nett: https://www.posten.no/sende/pakke. Varer kjøpt på salg byttes ikke.

Hvis du ønsker å returnere varen og få pengene tilbake, noter kontonummeret du ønsker tilbake betaling til. Vi betaler tilbake det du har betalt for selve varen, men vi tilbakebetaler ikke frakten som ble lagt til din bestilling.

Pakker som av forskjellige årsaker ikke blir hentet ut av kunden vil bli belastet med et administrasjonsgebyr på 49 kr, samt pris for returfrakt. Frakten avhenger av størrelse/vekt og sendingssted. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekte leveringsopplysninger som navn, adresse og tlf. Pakker/gods som nektes mottatt regnes som uavhentet og behandles på samme måte.

Betaling

Handler du fra Norge, kan du enten betale med STRIPE (kredittkort – VISA/Mastercard) eller  velge en av KLARNA sine betalingsløsninger. Her kan du velge mellom Betal innen 14 dager, Utsatt betaling og Del opp betaling.

Med KLARNA slipper du unødvendige registreringer og passord. Du får alltid varene dine før du betaler for dem. Og du kan velge å dele opp betalingen hvis du vil. Handler du fra utlandet, betaler du via STRIPE sin kortløsning.