English
Norwegian
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale med Vipps eller faktura/kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av Klarna faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT
Fraktpriser:

Leveringsadresse fastlands-Norge: kr 149,- Fraktfrigrense: kr 2.000,-

Leveringsadresse Europa og Svalbard: kr 370,- Fraktfrigrense kr 4.000,-

Leveringsadresse utenfor Europa: kr 415,- Fraktfri grense kr 4.000,-

De fleste ordrer er på vei til deg innen 2 virkedager fra bestilling.

Du har mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse/fakturaadresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. MEN: SOKKER, VOTTER, LUER, PANNEBÅND OG HALSER BYTTES IKKE.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på originalemballasjen og la merkelappene være på til du har bestemt deg for å beholde produktet. Produkter som returneres skal selvfølgelig være ubrukte. Eventuelle hår på dekken må være fjernet, og ikke prøv dekken på hund som røyter.

Hvis du vil angre kjøpet ditt, står du selv for fraktkostnaden tilbake til oss. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken med Posten (ikke PostNord) til:

Canelana AS

Bryggevegen 23

N-3683 Notodden

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade, gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Canelana AS

Bryggevegen 23
N-3683 Notodden

Mail: info@canelana.no
Tlf: 90754658/97742706